Умови повернення і обміну

Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: вул. Першотравнева, 46, с. Заріччя, Закарпатська область, Україна, 90123. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Відповідно закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Товар належної якості:

1.Повідомте на номер +380 68 883 88 08 про намір повернути оплачений товар;

2. Надішліть нам товар за адресою: вул. Млинська 46, с. Заріччя, Закарпатська область, Україна, 90123; 
Нова Пошта №1;  Фельцман Андрій Васильович +380 68 883 88 08;

3. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;

4. Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом робочого тижня.

Товар належної якості це: товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем, товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка, збережені всі ярлики і заводське маркування, товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Товар неналежної якості:

1.Повідомте на номер +380 68 883 88 08 про намір повернути оплачений товар;

2. Надішліть нам товар за адресою: вул. Млинська 46, с. Заріччя, Закарпатська область, Україна, 90123; 
Нова Пошта №1;  Фельцман Андрій Васильович +380 68 883 88 08;

3. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;

4. Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом робочого тижня.

Товаром неналежної якості слід вважати такий, що не відповідає вимогам нормативних документів або вимогам, які до нього пред’являються, наданій щодо нього виробником чи продавцем інформації.

Цей веб-сайт використовує файли Сookie