Умови повернення і обміну
Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту або за адресою: вул. Першотравнева, 46, с. Заріччя, Закарпатська область, Україна, 90123. Ми покриваємо витрати доставки лише у тому випадку, коли товар був не належної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Товар належної якості:
1.Повідомте на номер +380 68 883 88 08 про намір повернути оплачений товар;
2. Надішліть нам товар за адресою: вул. Млинська 46, с. Заріччя, Закарпатська область, Україна, 90123;
Нова Пошта №1; Фельцман Андрій Васильович +380 68 883 88 08;
3. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
4. Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом робочого тижня.
Товар неналежної якості:
1.Повідомте на номер +380 68 883 88 08 про намір повернути оплачений товар;
2. Надішліть нам товар за адресою: вул. Млинська 46, с. Заріччя, Закарпатська область, Україна, 90123;
Нова Пошта №1; Фельцман Андрій Васильович +380 68 883 88 08;
3. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
4. Після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар протягом робочого тижня.